Матеріали сайту призначені для студентів психолого-педагогічного факультету педагогічного університету, вчителів початкових класів.
Основними положеннями навчання студентів психолого-педагогічного факультету МВМ є:
· теоретична підготовка студента спрямована на засвоєння основних методологічних, психолого-педагогічних, методичних засад початкового курсу математики та використання знань, які набули студенти при вивченні інших дисциплін – математики, педагогіки, психології, шкільної гігієни, методик навчання молодших школярів філологічним, природничим і образотворчим дисциплінам;
· технологічний аспект підготовки майбутнього вчителя полягає у реалізації в навчальному процесі цілей удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів на рівні «бакалавр» за допомогою формування єдності теоретичних знань і практичних навичок, тобто формування професійно-методичних компетентностей;
· оволодіння студентами змістом початкової математичної освіти в Україні на основі освітньої галузі «Математика» Державного стандарту початкової загальної освіти, дидактичними засадами організації процесу навчання математики молодших школярів, методами, формами та засобами математичної діяльності учнів початкових класів;
· формування у студентів інтересу до майбутньої професії, активної позиції;
· розвиток творчості та критичного мислення, оцінних суджень щодо різноманітних методичних позицій у викладанні математики у початкових класах;
· формування практико-орієнтованих умінь: організаційно-дидактичних тобто визначати мету, формулювати цілі, планувати структуру уроку; здійснювати ситуаційне моделювання тобто встановлювати дидактичне навантаження завдань, застосовувати арсенал методів і прийомів до конкретної навчально-дидактичної ситуації; творчих, а саме оптимально застосовувати теоретичні знання до вирішення практичних завдань, методично грамотно здійснювати управління процесом навчання математики молодших школярів.
Завданнями курсу «Методика викладання математики у початкових класах» є:
· створити навчальне середовище для підготовки професійно зрілого та компетентного вчителя в питаннях методики викладання математики у початкових класах;
· озброїти студентів основами творчого підходу до навчання дітей молодшого шкільного віку математики;
· розкрити сучасні тенденції розвитку початкової школи на основі аналізу Базового компонента дошкільної освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти, програм з математики для 1 – 4 класів.
|