Використання мультимедіа на уроках математики - Форум
Методика викладання математики у початкових класах
Главная | Використання мультимедіа на уроках математики - Форум | Регистрация | Вход
 
Суббота, 10.12.2016, 19:32
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Test category » Test forum » Використання мультимедіа на уроках математики (Методичне забезпечення використання мультимедійних засобів)
Використання мультимедіа на уроках математики
TanyaДата: Среда, 02.02.2011, 21:41 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 4
Репутация: 0
Статус: Offline
Застосування мультимедійних засобів навчання сприяє підвищенню якості навчання математики молодших школярів. В Україні розроблені методичні матеріали на електронних носіях двох видів: 1) відповідають програмі з математики, календарному плануванню і рекомендовані Міністерством освіти і науки України для використання у 2, 3, 4 класах початкової школи; 2)для домашнього використання та індивідуального навчання математики молодших школярів в ігрових ситуаціях. З якими навчальними програмами Ви працювали? Висловіть свою думку щодо упровадження мультимедійних засабів на уроках матаматики у початкових класах.
 
PuSyAДата: Понедельник, 28.02.2011, 18:34 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
покищо не працювала з такими програмами, але в майбутньому обовязково буду використовувати мультимедійні засоби навчання. smile :) smile smile
 
Kravchenko_InnaДата: Воскресенье, 04.03.2012, 21:17 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Швидкість зміни інформації у сучасному світі настільки висока, що гостро постає питання формування у дитини оптимальних комплексів знань і способів діяльності, формування інформаційної компетентності, що забезпечить універсальність її освіти. Підвищення якості освіти визначається використанням нових методів і засобів навчання. Активне навчання потребує залучення учнів у навчальний процес. У розв’язанні цих проблем важливе місце відводиться комп’ютерному програмному забезпеченню освітнього процесу в цілому, а отже і мультимедійним технологіям зокрема.Комп’ютер на будь-якому уроці допомагає створити високий рівень особистої зацікавленості учнів за допомогою інформації, виведеної на екран. Структура уроку з використанням комп’ютера є багатоваріантною, однак він має бути поліфункціональним: не лише формувати знання, а й сприяти розвиткові учнів, уводити їх у сферу психічної діяльності.
Широке застосування мультимедійних технологій різко підвищує ефективність активних методів навчання для всіх форм організації навчального процесу. Використовую їх на лекціях, на семінарах, під час самостійних, практичних та контрольних робіт.
Звісно, комп’ютер не замінює викладача, а є лише засобом здійснення педагогічної діяльності, його помічником. Тому майже усі уроки планую комбінованими, особливо у класах середньої ланки навчання. Практикую також лекційні уроки у старших класах. Якість і ступінь засвоєння навчального матеріалу, а також вплив на активізацію пізнавальної діяльності, як засвідчує практика, істотно зростає.
Вчитель у мультимедійній аудиторії на додачу до дошки та крейди отримує потужний інструмент для подання інформації в різноманітній формі. В якості джерела лекційного матеріалу використовую педагогічна програмні засоби (ППЗ) та власноруч створені презентаційні та проектні програми.
ПМК дає можливість досягнення наступних педагогічних цілей:
Підтримка групових та індивідуальних форм вивчення математики в умовах класно – урочної системи організації навчального процесу;
Створення комфортних умов комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій навчання математики;
Підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення математики;
Забезпечення диференційованого підходу до вивчення математики;
Формування навичок розв’язування задач практичного та дослідницького характеру;
Структуризація змісту навчання математики та активізації опорних знань.
 
Аmbrozjak_AlisaДата: Среда, 07.03.2012, 01:09 | Сообщение # 4
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
У сучасному світі мабуть немає галузі, де б не використовувався комп’ютер і освітня галузь не є виключенням. Інтерес до вивчення предмету багато в чому залежить від того, як проходять уроки. Застосування комп'ютерної техніки на уроках дозволяє зробити урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, наповнюючи його зміст знаннями з інших наочних областей, що перетворюють математику з об'єкту вивчення в засіб отримання нових знань.

Ефективність застосування нових інформаційних технологій на уроках математики обумовлена наступними факторами:
різноманітність форм представлення інформації;
висока степінь наочності;
можливість моделювання за допомогою комп’ютера різноманітних об’єктів і процесів;
звільнення від рутинної роботи, що відвертає увагу від засвоєння основного змісту;
можливість організації колективної та індивідуальної дослідницької роботи;
можливість диференціювати роботу учнів у залежності від рівня підготовки, пізнавальних інтересів та ін.; використовуючи сучасні інформаційні технології;
можливість організувати комп’ютерний оперативний контроль і допомогу з боку вчителя;
можливості комп’ютера дозволяють учню активно приймати участь у процесі пізнання.
 
AlinkaДата: Воскресенье, 13.01.2013, 15:31 | Сообщение # 5
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
При проведенні уроків математики я використовую мультимедійні презентації. На таких уроках реалізуються принципи доступності, наочності. Уроки ефективні своєї естетичною привабливістю. Урок-презентація теж забезпечує одержання більшого обсягу інформації й завдань за короткий період. Завжди можна повернутися до попереднього слайду (звичайна шкільна дошка не може вмістити той обсяг, якому можна поставити на слайд).
 
eleonorДата: Пятница, 12.04.2013, 19:36 | Сообщение # 6
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Я думаю, що головне завдання вчителя зробити навчальний процес цікавим і ефективним. Тому на урок математики потрібно не лише монотонно розв'язувати задачі та приклади біля дошки і в зошитах, а урізноманітнити та зробити цікавими уроки математики, адже зараз є можливість використання різних технологій. Мультимедійні засоби можна використати під час виконання тренувальних вправ типу: «знайди помилку», «встанови закономірність», вдосконалення усного рахунку, тренування обчислювальних навичок. 
За допомогою комп'ютера легко створити на уроці цікаву ігрову ситуацію. Учні з захопленням відправляються на пошуки піратських скарбів, фантастичних світів, в космічні подорожі, але для цього їм доведеться засвоїти певні математичні знання та отримати необхідні математичні навички. Взагалі я вважаю, що мультимедійні засоби підвищують рівень використання наочностей на уроках,покращують продуктивність уроку,саме логічність подання навчального матеріалу позитивно позначається на рівні знань учнів.
 
KatanjaДата: Вторник, 25.06.2013, 10:06 | Сообщение # 7
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Очевидно, що викладач який веде заняття за допомогою мультимедійного проектора, електронної дошки та комп'ютера має  якісні переваги перед колегою який користується крейдою. Але не треба забувати, що комп'ютер ніколи не заміне викладача, шо він (комп'ютер) є лише засобом здійснення педагогічної діяльності, помічником учителя.
 
Форум » Test category » Test forum » Використання мультимедіа на уроках математики (Методичне забезпечення використання мультимедійних засобів)
Страница 1 из 11
Поиск:


Copyright MyCorp © 2016Сделать бесплатный сайт с uCoz