Методика викладання математики у початкових класах
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
 
Пятница, 26.04.2024, 02:12
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [30]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 242
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Файлы » Мои файлы

Завдання до самостійної роботи
04.02.2011, 10:19
САМОСТІЙНА РОБОТА З МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ
для студентів психолого-педагогічного факультету
       МЕТА проведення самостійної роботи з МВМ полягає у навчанні студентів психолого-педагогічного факультету самостійно працювати над темами з курсу.
       ЗАВДАННЯ самостійної роботи: · Навчити складати плани-конспекти уроків математики для початкових класів;
· формувати навички та уміння самостійно планувати навчально-пізнавальну діяльність молодших школярів:
· раціонально організовувати та планувати особисту стратегію навчання методики викладання математики у початкових класах;
· опрацьовувати науково-педагогічні та методичні джерела з МВМ;
· здійснювати інформаційний пошук напрямів вирішення проблемних питань.
ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ для студентів ІІІ курсу психолого-педагогічного факультету
 ЗАВДАННЯ № 1. Скласти матрицю розподілу змісту початкового курсу математики за роками навчання та темами. ЗАВДАННЯ № 2. Скласти план конспект уроку математики з теми «Нумерація чисел у межах 10»: «Число і цифра 2», «Число і цифра 3», «Число і цифра 4», «Склад числа 4», «Число і цифра 5», «Порівняння чисел у межах 5», «Склад числа 5», «Число і цифра 6», «Склад числа 6», «Число і цифра 7», «Склад числа 7», Число і цифра 8», «Склад числа 8», Число і цифра 9», «Склад числа 9», Число 10», «Склад числа 10».
ЗАВДАННЯ № 3. Виготовити комплект предметних малюнків (100 штук), серед яких обов’язково мають бути трикутники (10 штук), квадрати (10 штук), чотирикутники (10 штук), круги (10 штук). Написати конспект одного позакласного заходу з математики (на вибір): Математичного ранку. Математичної вікторини. Засідання математичного гуртка. Години цікавої математики. Конкурсу кмітливих. Математичної олімпіади.
ЗАВДАННЯ № 4. Скласти конспект уроку математики з теми «Нумерація багатоцифрових чисел за індивідуальними завданнями: 1). Усна нумерація чисел 11 – 20. 2) Письмова нумерація чисел 11-20. 3) Усна нумерація двоцифрових чисел. 4) Письмова нумерація двоцифрових чисел. 5). Усна нумерація чисел 101 – 200. 6) Письмова нумерація чисел 201 – 1000. 7) Усна нумерація трицифрових чисел. 8) Письмова нумерація трицифрових чисел. 9) Усна і письмова нумерація чисел 1001 – 2000. 10) Усна і письмова нумерація чисел 2001 – 10000. 11) Усна і письмова нумерація п’ятицифрових чисел. 12) Усна і письмова нумерація шестицифрових чисел. 13) Поняття класу і розряду. 14) Порівняння багатоцифрових чисел.
ЗАВДАННЯ № 5. Розробити конспект уроку математики з теми «Арифметичні дії додавання та віднімання у межах 10». Тема уроку надається індивідуально: 1) Ознайомлення із дією додавання; 2) Ознайомлення із дією віднімання; 3) Зв’язок дій додавання та віднімання; 4) Компоненти дії додавання; 5) Компоненти дії віднімання; 6) Складання таблиць додавання числа 1,2, 9; 7) Складання таблиць віднімання чисел 1,2,3, 9.
ЗАВДАННЯ № 6. Розробити конспект уроку математики з теми «Арифметичні дії додавання та віднімання у межах 100». Тема уроку надається індивідуально: 1) Додавання двоцифрових чисел типу 30 + 40; 2) Додавання двоцифрових чисел типу 43 + 26; 3) Додавання двоцифрових чисел типу 56 + 3; 4) Додавання двоцифрових чисел типу 20 + 56; 5) Додавання двоцифрових чисел типу 43 + 40; 6) Додавання двоцифрових чисел типу 46 + 27; 7) Додавання двоцифрових чисел типу 34 + 7; 8) Додавання двоцифрових чисел типу 7 + 34; 9) Додавання двоцифрових чисел типу 56 + 14; 10) Додавання двоцифрових чисел типу 45 + 28;
ЗАВДАННЯ № 7. Скласти два фрагменти уроку математики по вивченню дій другого ступеня та таблиць множення і ділення. ЗАВДАННЯ № 8. Скласти систему вправ (підготовчих, на ознайомлення, на закріплення) до двох випадків за вибором: 
 2517 * 38        9663 : 3       336112 : 56      947 * 528       2700  * 89         630 * 280      162414 : 63       82998 : 87
Скласти письмовий розширений алгоритм виконання арифметичних дій над багатоцифровими числами (чотири алгоритми).
ЗАВДАННЯ № 9. Скласти фрагмент уроку по розв’язуванню складеної задачі на чотири дії (за підручником Математика, 4 кл. (М. В. Богданович). Скласти чотири фрагменти уроку математики по розв’язуванню простих задач із кожної класифікації. (за підручниками з математики для початкової школи (М. В. Богданович). Розв’язати то оформити розв’язання 25 задач у робочому зошиті за підручником з математики для 4 класу початкової школи (М. В. Богданович). Розв’язати то оформити розв’язання 25 задач у робочому зошиті за підручником з математики для 4 класу початкової школи (М. В. Богданович). Розв’язати то оформити розв’язання задач з логічним навантаженням у робочому зошиті за підручниками з математики для 3-4 класів початкової школи (М. В. Богданович).
ЗАВДАННЯ № 10. Скласти фрагмент уроку за темами: «Дужки» «Числовий вираз» «Правило порядку виконання дій» «Рівняння» «Вираз із буквою» «Числова нерівність» Розв’язати то оформити у робочих зошитах розв’язання 10 задач, які розв’язуються за допомогою рівнянь за підручниками з математики для 3 та 4 класів початкової школи (М. В. Богданович).
ЗАВДАННЯ № 11. Скласти та оформити у робочому зошиті фрагмент уроку з вивчення геометричного матеріалу за підручниками з математики для 1 – 2 класів початкової школи (М. В. Богданович). Виготовити альбом геометричного матеріалу (за зразком).
ЗАВДАННЯ № 12. Скласти та оформити у робочому зошиті 10 нестандартних задач геометричного змісту для учнів 3 та 4 класів.
ЗАВДАННЯ № 13. Скласти конспект уроку з вивчення величин (на вибір): «Кілограм», «Грам», «Центнер», «Сантиметр», «Дециметр», «Метр», «Кілометр», «Міліметр», «Літр», «Квадратний сантиметр», «Квадратний дециметр», «Квадратний метр», «Рік. Місяць. Доба», «Година», «Хвилина», «Секунда».
ЗАВДАННЯ № 14. Скласти та оформити у робочому зошиті один фрагмент уроку по ознайомленню, закріпленню чи застосуванню знань про одиниці вимірювання маси (на вибір) за підручниками з математики для 1 – 4 класів початкової школи (М. В. Богданович).
ЗАВДАННЯ № 15. Розв’язати то оформити у робочому зошиті два фрагменти уроку з тем: «Площа», «Площа прямокутника» за підручниками з математики для 4 класу (М. В. Богданович). Виготовити дві моделі палетки: для умовної мірки, сантиметрової.
ЗАВДАННЯ № 16. Скласти 10 творчих задач до кожної із величин, розв’язати та оформити їх розв’язання у робочому зошиті.
 ЗАВДАННЯ № 17. Скласти конспект уроку з вивчення дробів у ПКМ. Теми уроку надаються індивідуально: «Частина. Порівняння частин», «Задачі на знаходження частини від числа», «Задачі на знаходження числа за його частиною», Дроби», «Порівняння дробів», «Задачі на знаходження дробу від числа», «Задачі на знаходження числа за його дробом». Виготовити наочність до вивчення теми «Дроби».
Категория: Мои файлы | Добавил: Tanya
Просмотров: 4904 | Загрузок: 0 | Комментарии: 9 | Рейтинг: 3.0/2
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024Сделать бесплатный сайт с uCoz