ТЕМИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
1. Методична система навчання математики в початкових класах. Компоненти системи та зв’язок між ними. Зміст початкового курсу математики 2 год
2. Засоби наочності, їх класифікація. Вимоги до засобів наочності. Позакласна робота в початкових класах 2 год
3. Загальні питання методики вивчення нумерації в початкових класах. Доцифровий період. Нумерація чисел в межах 10 2 год
4. Методика вивчення нумерації дво- та трицифрових чисел 2 год
5. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел 2 год
6. Загальні питання вивчення арифметичних дій в початкових класах. Методика вивчення дій додавання і віднімання у темі «Десяток» 2 год
7. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Складання та вивчення таблиць додавання одноцифрових чисел 2 год
8. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток 2 год
9. Методика вивчення письмових прийомів додавання і віднімання у темах «Сотня», «Тисяча» 2 год
10. Методика ознайомлення з діями множення та ділення. Складання та вивчення таблиць множення і ділення. Позатабличні випадки множення і ділення 2 год
11. Методика вивчення письмових прийомів множення і ділення у темах «Тисяча», «Багатоцифрові числа» 2 год
12. Загальні питання роботи над задачею певного типу 2 год
13. Класифікація простих задач. Методика роботи над простими задачами 2 год
14. Методика роботи над складеними задачами. Методика роботи над задачами, що містять величини, пов’язані пропорційною залежністю 2 год
15. Методика розв’язування задач з логічним навантаженням 2 год
VІІ семестр – 16 год
1. Методика вивчення алгебраїчного матеріалу 2 год.
2. Загальні питання вивчення величин у ПКМ. Методика роботи над вивченням довжини у початковому курсі математики 2 год 3. Методика вивчення маси 2 год
4. Методика вивчення площі 2 год
5. Методика вивчення місткості, часу 2 год
6. Методика вивчення елементів геометрії у 1 та 2 класах 2 год
7. Методика вивчення елементів геометрії у 3 та 4 класах 2 год
8. Методика вивчення дробів у початкових класах 2год
|