Примірний план-конспект уроку математики у початкових класах - Мои файлы - Каталог файлов - Кіровоградський педагогічний університет
Методика викладання математики у початкових класах
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
 
Суббота, 10.12.2016, 19:36
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [30]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 236
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Файлы » Мои файлы

Примірний план-конспект уроку математики у початкових класах
17.01.2011, 03:54
     Тема уроку вказується відповідно до календарного планування уроків математики у початкових класів.
     Цілі уроку описуються із диференціацією на освітні, розвивальні, виховні, практичні.
    Обладнання до уроку з переліком засобів наочності, які використовувалися на уроці.
     Хід уроку, що передбачає етапи: · Організаційний з описом вступного слова вчителя на початку уроку та з’ясування готовності дітей до уроку. · Перевірку домашнього завдання для третього і четвертого класів з описом способів перевірки домашнього завдання (усне коментування виконання усього завдання; усне коментування завдань за окремими операціями; оголошенням відповіді; перетворенням відповіді; виконання аналогічного завдання; письмове коментування біля дошки тощо). По закінченню перевірки домашнього завдання учні записують дату у зошити. · 
    Каліграфічну хвилинку, проведення якої можливо у двох варіантах: а)відпрацювання каліграфії окремих цифр із повторенням написання окремих елементів; б)написання відрізку натурального ряду чисел чи натуральних чисел у межах 1000000 за логічною настановою.
  · Математичний диктант, у якому учні сприймають на слух завдання обчислювального характеру. Основна мета математичного диктанту полягає у слуховому сприйманні математичних виразів, поданих різними способами. Наприклад: (23 + 19) : 7 – суму чисел 23 та 19 поділити на 7; ділене є сума чисел 23 і 19, а дільник число 7. Знайти частку. У плані-конспекті уроку вказати спосіб перевірки математичного диктанту. ·
     Усне опитування та усні обчислення, основна мета яких – формування повноцінних обчислювальних навичок та умінь розв’язувати задачі, розвивати математичну мову та уміння користуватися математичною символікою. Матеріал добирається на 5–7 хвилин та містить завдання ущільненого характеру на повторення та закріплення таблиць арифметичних дій, на розв’язування задач із геометричним змістом, з логічною настановою. Усне опитування поділяється на поточне і тематичне; індивідуальне опитування біля дошки, фронтальне опитування за темою у формі бесіди. До прийомів навчаючого опитування віднесено: за типовими структурами, що передбачає роботу з опорними схемами; на основі наочно-практичних дій, які опираються на використання наочності (таблиць, схем, демонстраційної наочності, роздавального матеріалу); підказування, коли учневі подаються навідні запитання чи прямі настанови щодо способу розв’язування завдання; опитування за планом для закріплення алгоритмізованих дій; опрацювання типових помилок з метою аналізу та коригування знань учнів; прийом провокуючих вправ. ·
    Актуалізація опорних знань або підготовка до вивчення нового матеріалу передбачає відтворення опорних знань та прийомів навчально-пізнавальної діяльності, які готують дитину до сприймання нового матеріалу з математики на уроці. ·
     Повідомлення теми уроку складає самостійний етап уроку, на якому учням повідомляється тема уроку та формується мотивація навчальної діяльності молодших школярів. ·
    Вивчення нового матеріалу опирається на науково обґрунтований вибір методів навчання при опрацюванні теми уроку. У плані-конспекті указується метод: розповідь, пояснення, проблемний виклад, репродуктивна чи евристична бесіда, експериментально-практичний метод, самостійно-пошуковий тощо. Етап вивчення нового матеріалу передбачає покроковий, детальний опис діяльності вчителя та учнів у формі запитань-відповідей. · Опрацювання та первинне закріплення нового матеріалу полягає у з’ясуванні того, наскільки учні усвідомлено сприйняли новий матеріал (пряме відтворення), та показати як його застосовувати (коментоване виконання завдання). Можливі форми роботи: біля дошки; робота по варіантах (біля дошки, на місці) з коментуванням (без коментування); самостійна робота учнів; робота у парах.
   ·Закріплення нового матеріалу передбачає фронтальне виконання різного виду завдань з математики: а)варіативні завдання з теми, що вивчається; б)за підручником і записами на дошці; в)за індивідуальними картками; г)самостійна робота по варіантах. Виконання кожного завдання має завершуватися перевіркою правильності виконання завдання та висновком. ·
     Повторення раніше вивченого матеріалу.
   Контроль та коригування знань молодших школярів з математики. Зміст уроку доповнюється завданнями з арифметичного, геометричного, алгебраїчного матеріалу, величин чи дробів. ·
      Підведення підсумків уроку. Учням пропонуються завдання з теми, яка вивчалася на уроці, з метою встановлення рівня засвоєння учнями нового матеріалу. ·
     Оцінювання знань учнів проводиться із коментуванням оцінок.
     Домашнє завдання для учнів третього і четвертого класів записується на дошці та подається пояснення щодо його вико
Категория: Мои файлы | Добавил: Tanya
Просмотров: 6300 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2016Сделать бесплатный сайт с uCoz