Примірна тематика курсових і дипломних робіт з проблеми методики вивчення арифметичних дій в початкових класах. 1. Сучасні вимоги до уроку математики у початкових класах.
2. Економічне виховання молодших школярів у процесі навчання математики.
3. Естетичне виховання молодших школярів на уроках математики.
4. Методичні засади формування математичного мислення у молодших школярів.
5. Індивідуальний підхід до навчання математики молодших школярів.
6. Шляхи удосконалення навчання математики у малокомплектній школі.
7. Домашня робота із математики у початкових класах.
8. Диференційований підхід до навчання математики у початкових класах.
9. Наступність у навчанні математики дітей дошкільного та молодшого віку.
10. Засоби управління процесом формування обчислювальних навичок та умінь.
11. Навчально-творча діяльність молодших школярів на уроках математики.
12. Початкова математична освіта: історія, тенденції, перспективи розвитку.
13. Активні методи у навчанні математики шестирічних першокласників.
14. Принципи навчання математики молодших школярів.
15. Наступність у навчанні математики на початковій і середній ланках освіти.
16. Формування основ інформаційної культури у молодших школярів.
17. Прийоми раціоналізації обчислювальної діяльності учнів початкових класів.
18. Засоби наочності у навчанні математики шестирічних першокласників.
19. Формування інтересу до математики в учнів початкових класів.
20. Роль дидактичних ігор в активізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.
21. Практичні роботи на уроках математики у початкових класах.
22. Елементи проблемного навчання на уроках математики у початкових класах.
23. Форми і методи перевірки знань, умінь і навичок з математики у початкових класах. Норми оцінювання.
24. Система самостійних робіт при формуванні поняття числової рівності і нерівності.
25. Формування в учнів початкових класів умінь розв’язувати текстові задачі.
26. Методика розв’язування складених задач з пропорційними величинами.
27. Методичне забезпечення вивчення нумерації у початковому курсі математики.
28. Формування навичок усних обчислень у темі „Сотня”.
29. Формування навичок усних обчислень у темі „Тисяча”. Позатабличні випадки множення і ділення.
30. Методика формування алгоритмічності мислення молодших школярів на уроках математики.
31. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів при вивченні дробів.
32. Методика вивчення величин у початковому курсі математики за освітньою галуззю «Математика» ДСЗПО.
33. Формування навичок вимірювальної діяльності молодших школярів при вивченні величин.
34. Алгебраїчна пропедевтика у початковому курсу математики.
35. Методика вивчення елементів геометрії у початковому курсу математики.
|