ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЕКЗАМЕНУ З МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
1. Формування поняття натурального числа і числа нуль у молодших школярів. Методика вивчення нумерації у межах 10.
2. Методика вивчення нумерації у межах 100.
3. Методика вивчення нумерації у межах 1000.
4. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел.
5. Методика ознайомлення учнів з дією додавання. Прийоми додавання у межах 10.
6. Методика ознайомлення із дією віднімання. Прийоми віднімання у межах 10.
7. Методика вивчення таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток і відповідних випадків віднімання.
8. Методика вивчення усних прийомів додавання і віднімання двоцифрових чисел (без переходу через десяток).
9. Методика вивчення усного додавання і віднімання двоцифрових чисел (з переходом через десяток).
10. Методика вивчення письмових прийомів додавання і віднімання у темах „Сотня", „Тисяча".
11. Ознайомлення молодших школярів з діями множення і ділення. Складання таблиць множення одноцифрових чисел та відповідних випадків ділення.
12. Методика вивчення позатабличних випадків множення і ділення. Методика вивчення ділення з остачею.
13. Методика формування письмових прийомів множення багатоцифрових чисел.
14. Методика вивчення письмового ділення багатоцифрового числа на одно- та двоцифрове числа.
15. Загальні питання методики розв’язування складених задач. Методика розв’язування простих задач, пов’язаних із пропорційними величинами.
16. Методика розв’язування простих задач на додавання. 17. Методика розв’язування простих задач на віднімання.
18. Методика розв’язування простих задач на множення.
19. Методика розв’язування простих задач на ділення.
20. Методика розв’язування складених задач, пов’язаних із пропорційними величинами.
21. Формування уявлень про числовий вираз. Методика вивчення числових рівностей і нерівностей у початковому курсі математики.
22. Формування уявлень про вираз із змінною. Формування уявлень про рівняння.
23. Розвиток просторових уявлень у молодших школярів. Методика ознайомлення учнів з найпростішими геометричними фігурами. Методика ознайомлення з прямим кутом, прямокутником, квадратом.
24. Загальні питання вивчення величин у початкових класах. Методика ознайомлення учнів з довжиною, масою, об’ємом, площею, часом.
25. Методика ознайомлення учнів зі звичайним дробом.
|