Методика викладання математики у початкових класах
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
 
Суббота, 20.04.2024, 05:50
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [30]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 242
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Файлы » Мои файлы

Обчислювальна діяльність молодших школярів
04.02.2011, 09:46
       Під обчислювальною діяльністю будемо розуміти сукупність зовнішньопредметних та мислительних операцій, які здійснює учень при виконанні чотирьох арифметичних дій.
        Засвоєння молодшими школярами змісту арифметичних дій на основі теоретико-множинного підходу до означення цілого невід’ємного числа та оволодіння прийомами обчислень (усних, письмових) над числами у межах мільйона складають основну лінію формування обчислювальної діяльності.
        Підвищення рівня викладання навчального матеріалу залежить від уміння педагога поєднувати та інтегрувати предметно-практичну та розумову діяльність молодших школярів у комплекси навчальних дій з якісно новими характеристиками обчислювальної практики.
        Загальні питання роботи вчителя передбачають такі основні напрями:
1. Залучення набутих учнями на попередніх етапах навчання умінь обчислювати до вивчення арифметичних дій над числами в межах 1000000, формування обчислювальних прийомів та вдосконалення практики обчислень.
2. Використання теоретичних знань у становленні обчислювальних навичок та умінь на рівні вимог чинної програми та Державного стандарту загальної початкової школи. До них відносимо знання нумерації цілих невід’ємних чисел, властивостей арифметичних дій.
3. Забезпечення належного рівня наочної демонстрації прийомів обчислень таким чином, щоб процес автоматизації обчислювальних навичок відбувався усвідомлено та сприяв формуванню системності знань школярів.
4. Створення умов для кожної дитини для свідомого і міцного засвоєння таблиць додавання і множення одноцифрових чисел, відповідних випадків віднімання і ділення. Це передбачає виконання учнями достатньої кількості вправ (репродуктивний рівень) та залучення до розвивальної практики обчислень у проблемно-дидактичних ситуаціях.
5. Дотримання міри співвідношень між усними та письмовими обчисленнями.
       Вказані напрями роботи методично інтерпретуються у розв’язання таких педагогічних завдань:
· розкрити зміст чотирьох арифметичних дій використовуючи наочну опору, навчити школярів добирати і обґрунтовувати вибір арифметичної дії при розв’язуванні простих текстових задач на знаходження суми, різниці, добутку, на ділення на рівні частини, на ділення на вміщення;
· ознайомити з прийомами обчислень та властивостями арифметичних дій, формувати повноцінні обчислювальні навички; · навчити учнів прийомам раціоналізації та алгоритмізації усних та письмових обчислень і застосовувати їх у нових умовах обчислювальної діяльності;
· подати зв'язок між арифметичними діями та засвоїти із школярами залежність між компонентами та результатами дій;
· домогтися вивчення учнями таблиць додавання та множення і відповідних випадків віднімання та ділення;
· формувати у молодших школярів досвід творчої діяльності при виконанні арифметичних дій.
Категория: Мои файлы | Добавил: Tanya
Просмотров: 4469 | Загрузок: 0 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024Сделать бесплатный сайт с uCoz