Методика викладання математики у початкових класах
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
 
Пятница, 19.04.2024, 04:16
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [30]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 242
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Файлы » Мои файлы

Література
18.01.2011, 20:47
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА до курсу «Методика викладання математики»
1. Бантова М.А. Ошибки учащихся в вычислениях и их предупреждение // Начальная школа. – 1985. – № 8. – С.56 – 61.
2. Баринова О. В. Дифференцированное обучение решению математических задач // Начальная школа. – 1999. – №4. – С. 41.
3. Богданович М. В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: Навчально-методичний посібник. – К.: А.С.К., 1998. – 352 с.
4. Богданович М. В. Задачі з економічним змістом // Початкова школа. – 2000. – № 9. – С. 41 – 45.
5. Богданович М. В. Методика розв’язування задач у початковій школі. – К.: Вища шк., 1990. – 183с.
6. Богданович М., Шпакова В. Календарний план з математики для 2 класу // Початкова школа. – 2003. – №7. – С. 34. 7. Богданович М., Шпакова В. Календарний план з математики для 3 класу чотирирічної початкової школи на 2003 – 2004 н.р. // Початкова школа. – 2003. – №8. – С. 47 – 49.
8. Богданович М., Шпакова В. Календарний план з математики для 4 класу // Початкова школа. – 2004. – №8. – С. 33 – 37.
9. Богданович М., Шпакова В. Особливості навчання за підручником «Математика» для 3-го класу чотирирічної початкової школи // Початкова школа. – 2003. – №9. – С. 35 – 38.
10. Богданович М.В Урок математики в начальной школе: Пособие для учителя. – К.: Рад. школа. 1991. – 208 с.
11. Богданович М.В. Вправи для засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 // Початкова школа. – 1986. – №10. – С.52 – 57.
12. Богданович М.В. Додавання і віднімання двоцифрових чисел у 2 класі // Початкова школа. – 1987. – №8. – С.38 – 45.
13. Богданович М.В. Календарне планування з математики для 2 класу на 1991-1992 навч. рік // Початкова школа. – 1991. – №8. – С.37 – 41.
14. Богданович М.В. Математическая радуга. – К.: Рад. школа, 1983. – 95с.
15. Богданович М.В. Математичні джерельця: Наук.-худ. книга. – К.: Веселка, 1988. – 168 с.
16. Богданович М.В., Винєєва Т.В., Шарапова Л.С. Математика в 3 класі чотирирічної школи: Посібник для вчителів. – К.: Рад. школа, 1988. – 144 с.
17. Бойченко Т. Цікаві ігри та завдання з математики // Початкова школа. – 2004. - №4. – С. 23 – 24.
18. Бородин А.И. Из истории арифметики. – К.: Вища шк., 1986. – 94 с.
19. Гребенникова Н. Л. Решение задач на зависимость величин разными способами // Начальная школа. – 1999.– №2. – С. 45.
20. Гриневич Г. Д. Складання задач на матеріалі оточення та їх розв’язання в І – ІУ класах. – К: Радянська школа, 1963. – 156 с.
21. Державний стандарт початкової загальної освіти // Початкова школа. – 2001. – № 1. – С.25 – 54.
22. Друзь Б. Г. Творчі вправи з математики для початкових класів: Посібник для вчителів. – К.: Рад. шк., 1988. – 144 с.
23. Дутко Л. М., Московченко В. М. Диференційована робота над задачами // Початкова школа. – 1994. – №3. – С. 16 – 17.
24. Дутко Л., Московченко В. Розв’язування математичних задач на рух // Початкова школа. – 2000. – №11. – С. 37. 25. Дутко Л., Московченко В. Розв’язування математичних задач на рух // Початкова школа. – 2001. – №2. – С. 21 – 23.
26. Дутко Л., Московченко В. Розв’язування математичних задач на рух // Початкова школа. – 2000. – №12. – С. 14 – 15.
27. Дутко Л., Московченко В. Розв’язування математичних задач на рух // Початкова школа. – 2001. – №6. – С. 25 – 27.
28. Дутко Л., Московченко В. Розв’язування текстових задач // Початкова школа. – 2000. – №4. – С. 16 – 18.
29. Дутко Л., Московченко В. Складання і розв’язування задач з логічним навантаженням // Початкова школа. – 2004. – № 12. – С. 8 – 10.
30. Дутко Л., Московченко В. Складання і розв’язування задач з логічним навантаженням // Початкова школа. – 2005. – № 5. – С. 25 – 27.
31. Дутко Л., Московченко В. Складання і розв’язування задач з логічним навантаженням // Початкова школа. – 2005. – № 9. – С. 31 – 33.
32. Дюдіна О. А. , Фадєєва Т. О. Мнемонічно-опорна наочність у вивченні табличних випадків множення і ділення // Початкова школа. – 1998. – № 7. – С. 55 – 57.
33. Задачі з природничим сюжетом // Початкова освіта. – 2000. – № 39. – С. 5.
34. Задачі на знаходження середнього арифметичного // Початкова школа. – 2002. – №2. – С. 31 – 34.
35. Заїка А. М. Про введення математичних записів у початкових класах загальноосвітнього навчального закладу // Початкова школа. – 2004. – № 4. – С. 9 – 10.
36. Заїка А., Богданович М. Учням про задачу та процес її розв’язування // Початкова школа. – 1998. – №3. – С. 22 – 26.
37. Истомина Н.Б., Латохина Л.Г., Шмырева Г.Г. Практикум по методике преподавания математике. – М.: Просвещение, 1986. – 176 с.
38. Івасенко Т. Подорож математичним океаном // Початкова школа. – 2001. – № 1. – С.56.
39. Ігнатенко М., Соколенко Л. Прикладні задачі в курсі математики. Прикладні задачі в курсі математики // Рідна школа. – 1997. – №5.
40. Ковалев М.П., Шварцбурд С.и. О современных условиях обучения счету // Математика в школе. – 1979. – №2. – С.3.
41. Козак М.В., Корчевська О.П., Маланюк К.П. Уроки з математики у 2 класі чотирирічної школи. – Тернопіль: Посібники та підручними, 1999.
42. Король А.Я. Практикум з методики викладання математики в початкових класах. – Тернопіль: Мандрівець, 1998. – 136с.
43. Король Я.А., Король Я.Р. Игровой метод в обучении первокласников математике // Початкова школа. – 1987. – № 1. – С.42 – 45.
44. Костригуз С. Використання опорних схем і таблиць на уроках математики // Початкова школа. – 2000. – № 5. – С. 32 – 33.
45. Кочина Л. Контрольні тести для 1-3 класів // Початкова школа. – 2004. – № 3. – С. 35 – 43.
46. Кочина Л. Розробки уроків з математики для 3 класу // Початкова школа. – 2004. – №3. – С. 33 – 34.
47. Кочина Л., Листопад Н. Математика // Початкова школа. – 2001. – № 7. – С.49 – 61.
48. Кочина Л., Листопад Н. Математика // Початкова школа. – 2003. - № 2. – С. 3 – 4.
49. Кочина Л., Листопад Н. Математика //Навчання і виховання учнів 2 класу: Методичний посібник для вчителів. – К.: Початкова школа, 2003. – С. 283 – 352.
50. Кочина Л., Листопад Н. Особливості навчання за пробним підручником "Математики” для 1 класу 4-річної початкової школи // Початкова школа. – 2001. – № 1. – С.25, 26, 55.
51. Кочина Л.П. Математика в 1 класі: Методичний посібник. – К.: Рад. школа, 1986. – 136 с.
52. Кочина Л.П. Математика в II класі чотирирічної школи: Посібник для вчителів. – К.: Рад. школа, 1987. – 168 с.
53. Кочина Л.П. Навчання математики в підготовчих класах: Навч.-метод. посібник. – К.: Рад. школа, 1982. – 152 с. 54. Кудыкина Н.В. Дидактические игры и занимательные задания для первого класса четырёхлетней начальной школы: Пособие для учителя. – К.: Рад. школа, 1989. – 142 стр.
55. Кузнецов В. И. К вопросу о решении простых задач // Начальная школа. – 1999. – №5. – С. 27.
56. Кулаківська Н., Каторина Л. Зразки задач з математики // Початкова школа. – 2000. – № 4. – С. 34 – 35.
57. Левитас Г. Г. Решение текстовых задач с помощью уравнений // Начальная школа. – 2001. – № 1. – С. 76 – 79.
58. Левшин М.М. Математика в 4 класі чотирирічної початкової школи: Посібник для вчителя. – К.: Рад. школа, 1989. – 176 с.
59. Левшин М.М. Як працювати із зошитом математики для 2 класу // Початкова школа. – 1989. – № 8. – С. 45 – 50.
60. Лишенко Г. Робота з простими задачами на знаходження невідомого компонента дії // Початкова школа. – 2003. – №12. – С. 8 – 9.
61. Логачевська С. Вчимося розв’язувати задачі: Навч. посібник для 1класу. – К.: Початкова школа. – 2003. – 48 с. 62. Логачевська С. Диференційовані домашні завдання // Початкова школа. – 2003. – № 7. – С. 18 – 19.
63. Логачевська С. Методичні рекомендації до посібників «Вчимося розв’язувати задачі» //Початкова школа. – 2003. – №5. – С. 12 – 14.
64. Логачевська С. Повторення простих задач у 2 класі // Початкова школа. – 2003. – № 11. – С. 43 – 45.
65. Лысенкова С.Н. Методом опережающего обучения: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1988. – 192 с.
66. Мацько Н.Д. Завдання з математики для 1-3 класів. – К.: Рад. школа, 1975.
67. Методика викладання математики в початкових класах / За заг. ред. М.О. Бантової. – К.: Вища шк.., 1977. – 303 с. 68. Методика начального обучения математике / Под общ. ред. А. А. Столяра и Л. В. Дрозда. – Минск: Высшая школа, 1988. – 254 с.
69. Методика преподавания математики в средней школе: Общая методика: Учебное посо-бие / В.А. Оганесян, Ю.М. Колягин, Г.Л. Луканкин, В.Я. Савинский. – 2-е издание, перераб. и доп. – М.: Просвещение, 1980. – 368 с.
70. Минаева С.С. Вычисления на уроках и внеклассных занятиях по математике. – М.: Просвещение, 1983. – 128с.
71. Мізюк В. Завдання для формування вмінь розв’язувати текстові задачі // Початкова школа. – 2000. – №1. – С. 36 – 38.
72. Моро М.Т., Пишкало А.М. Методика навчання математики в 1-3 класах: Посібник для вчителя. – К.: Рад. школа, 1979. – 376 с.
73. Николау Л. А., Гайдаржи Т. Х. О методике решения одного типа задач // Начальная школа. –2000. №6. – С. 64 – 65.
74. Носенко Л., Скопич. Н. Творчі вправи та ігри як невід’ємна частина логічного мислення молодших школярів // Початкова школа. – 2005. – №7. – С. 40 – 41.
75. Підручники з матeматики для чотирирічної початкової школи.
76. Преемственность в обучении математике: Сб статей / Сост. А.М.Пышкало. – М.: Просвещение, 1978. – 239с.
77. Програми для середньої загальноосвітньої школи // Початкова школа. – 2001. – №7. – С.9 – 49.
78. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1 – 2 кл. – К.: Початкова школа. – 2001. – С. 65 – 75.
79. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 3 – 4 кл. – К.: Початкова школа. – 2003. – С. 86 – 95.
80. Програми для середньої загальноосвітньої школи: // Початкова школа. – 2001. – № 7. – С.9 – 49.
81. Савченко О.Я Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів. – К.: Абрис, 1997. – 416 с.
82. Скворцова С. Задачі на подвійне зведення до одиниці // Початкова школа. – 2000. – №12. – С. 10 – 12.
83. Скворцова С. Методика роботи над простими задачами на конкретний зміст добутку та частки з елементами укрупнення дидактичних одиниць//Початкова освіти. – 2001. – №11. – С. 6 -7.
84. Скворцова С. Ознайомлення із задачами на зустрічний рух та на рух у протилежних напрямках // Початкова школа. – 2005. – №3. – С. 16 – 19.
85. Скворцова С. Ознайомлення із задачами на зустрічний рух та на рух у протилежних напрямках // Початкова школа. – 2004. –№10. – С. 23 – 26.
86. Скворцова С. Розв’язування задач на пропорційне ділення // Початкова школа. – 2003. – №12. – С. 10 – 12.
87. Скворцова С. Формування умінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення // Початкова школа. – 1999. – №4. – С. 16.
88. Средства обучения и методика их использования в начальной школе: Книга для учителя / Под ред. Г.Ф. Суворовой. – 2-е изд., перераб. – М.: Просвещение, 1990. – 159 с.
89. Сурикова С. В. Анисимова М. В. Использование графических моделей при решении задач // Начальная школа. – 2000. – №4. – С. 56 – 63.
90. Сухіна Л.А. Застосування властивостей дій та чисел для раціоналізації обчислень // Початкова школа.- 1991. – №2. – С.29 – 33.
91. Уткіна С.В. Аналіз уроку студента- практиканта // Початкова школа. – 1989. – №6. – С.44 – 47.
92. Фадєєва Т. О. "Обчислювальна машина” на уроках математики // Початкова школа. – 1987. – № 3. – С. 26 – 29. 93. Фадєєва Т. О. Математичний аукціон у позакласній роботі початкової школи // Освітянське слово. – 1997. – С. 6. 94. Фадєєва Т. О. Методика вивчення арифметичних дій в початкових класах: Навчальний посібник для студентів педагогічних факультетів. – Кіровоград: РВЦ КДПУ, 2001. – 74 с.
95. Фадєєва Т. О. Методика розв’язування нестандартних задач з математики у початкових класах. – Кіровоград: РВЦ КДПУ, 2002. – 40 с.
96. Фадєєва Т. О. Навчання прийомам обчислювальної діяльності // Початкова школа. – 1985. – № 10. – С. 32 – 36. 97. Фадєєва Т. О. Прийоми раціоналізації обчислювальної діяльності молодших школярів // Початкова школа. – 1995. – № 4. – С. 25 – 28.
98. Фадєєва Т.О. Цікаві задачі логічного змісту. – Донецьк: ЦПА, 1998. – 64 с.
99. Хабіб Р.А. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики: Метод. Посібник.- К.: Радянська школа, 1985.- 154с.
100. Шевченко А. Розв’язування арифметичних задач різними способами // Початкова школа. – 2000. – № 5. – С. 13 – 15.
101. Штабова Л. Активізація навчально-пізнавальної діяльності у процесі опрацювання ділення з остачею // Початкова школа. – 2003. – № 12. – С. 12 – 13.
102. Штабова Л. Вправи для тренінгу мислення молодших школярів на уроках математики // Початкова школа. – 2003. – № 5. – С. 15 – 16.
103. Штабова Л. Доцільні задачі на уроках математики // Початкова школа. – 2004. – № 10. – С. 27. – 29.
104. Штабова Л. Навчання молодших школярів розв’язувати задачі // Початкова школа. – 2005. – №6. – С. 24 – 28. 105. Эрдниев П.М., Эрдниев Б.П. Теория и методика обучения математике в начальной школе. – М.: Педагогика, 1988 – 208 с.
106. Янченко Г., Янченко О. Текстові задачі як засіб формування прийомів математичного моделювання // Початкова школа. – 2004. – № 7. – С. 31 – 34.
Категория: Мои файлы | Добавил: Tanya
Просмотров: 4192 | Загрузок: 0 | Комментарии: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024Сделать бесплатный сайт с uCoz