Методика викладання математики у початкових класах
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
 
Вторник, 23.04.2024, 10:05
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [30]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 242
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Файлы » Мои файлы

Домашня робота з методики викладання математики
18.01.2011, 20:37
ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ до програмного модуля курсу „Методика викладання математики у початкових класах” для студентів психолого-педагогічного факультету
Спеціальність „Початкове навчання”
 Підготувала Фадєєва Т. О., доцент кафедри методик початкового навчання КДПУ ім. В. Винниченка
 2010 – 2011 н. р
Домашнє завдання № 1 Тема: „Загальні питання методики викладання математики у початкових класах”
      1. Підготувати питання „Принципи навчання молодших школярів математики у початкових класах”.
      2. Скласти матрицю змісту навчальної програми з математики для початкової школи за зразком.  
 Концентр  ( Десяток, Сотня, Тисяча, Багатоцифрові числа)
 Зміст ( Нумерація, Арифметичні дії, Алгебраїчний матеріал, Геометричний матеріал, Величини, Дроби).
     3. Виготовити комплект предметних малюнків (100 штук), серед яких обов’язково мають бути трикутники (10 штук), квадрати (10 штук), чотирикутники (10 штук), круги (10 штук). 
     4. Скласти фрагменти уроків математики, які ілюстрували б методи навчання за І, ІІ та ІІІ класифікаціями.
     5. Написати конспект одного позакласного заходу з математики (на вибір).
 
Домашнє завдання № 2 Тема „Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел”
      1. Скласти конспект уроку з теми "Нумерація в межах 10” (на вибір):
Число і цифра 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9; Число 10; Число і цифра 0 за підручником з математики для першого класу М. В. Богдановича та зразком плану-конспекту.
      2. Скласти фрагмент уроку по ознайомленню: а) з новою лічильною одиницею – 10, 100, 1000, 10000, 100000; б) усною нумерацією чисел другого десятка; в) письмовою нумерацією чисел другого десятка; д) усною нумерацією чисел 11 – 20; е) письмовою нумерацією чисел 11 – 20; ж) усною нумерацією чисел 21 – 100; з) письмовою нумерацією чисел 21 – 100; к) усною нумерацією чисел 100 – 200; л) письмовою нумерацією чисел 201 – 1000; м) усною і письмовою нумерацією чотирицифрових чисел; н) усною і письмовою нумерацією п'ятицифрових чисел; о) усною і письмовою нумерацією шестицифрових чисел; р) поняттям класу та розряду.
Домашнє завдання № 3. Тема „Методика вивчення арифметичних дій”
     1. Розробити конспект уроку математики з теми „Арифметичні дії додавання та віднімання у межах 10”. Виготовити наочність до уроку з теми „Арифметичні дії додавання та віднімання у межах 10”. Тема уроку надається індивідуально: „Додавання чисел”, „Віднімання чисел”, „Компоненти дії додавання”, „Компоненти дії віднімання”, „Таблиця додавання”, „Таблиця віднімання”, „Прийоми додавання” тощо.
      2. Розробити конспект уроку математики з теми „Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел”. Тема уроку надається індивідуально. Виготовити наочність до уроку з теми „Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел”.
     3. Скласти фрагмент уроку по вивченню конкретних випадків усного додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
      4. Скласти фрагмент уроку по вивченню конкретних випадків усного віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
      5. Скласти систему завдань по вивченню конкретних випадків усного додавання трицифрових чисел без переходу через розряд.
      6. Скласти систему завдань по вивченню конкретних випадків усного віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд.
      7. Скласти два фрагменти уроку математики по вивченню таблиць множення одноцифрових чисел та відповідних випадків ділення.
       8. Скласти систему вправ (підготовчих, на ознайомлення, на закріплення) до двох випадків за вибором: 2517 ´ 38 • 9663 : 3 336112 : 56 947 ´ 528 • 2700 ´ 89 • 630 ´ 280 • 162414 : 63 82998 : 87
       9. Скласти письмовий розширений алгоритм виконання арифметичних дій над багатоцифровими числами (чотири алгоритми).
Домашнє завдання № 4 Тема „Методика розв’язування арифметичних задач у початкових класах”
       1. Скласти фрагмент уроку по розв’язуванню складеної задачі на чотири дії (за підручником Математика, 4 кл. Автор – М. В. Богданович).
       2. Скласти чотири фрагменти уроку математики по розв’язуванню простих задач із кожної класифікації за підручниками з математики для початкової школи М. В. Богданович, у яких а) розкривається зміст арифметичних дій; на взаємозв’язок між компонентами та результатом дій; на новий зміст арифметичних дій; містяться пропорційні величини.
      3. Розв’язати то оформити розв’язання у робочому зошиті 25 задач на три дії за підручником з математики для 4 класу початкової школи (М. В. Богданович).
      4. Розв’язати то оформити розв’язання у робочому зошиті 25 задач на чотири дії за підручником з математики для 4 класу початкової школи (М. В. Богданович).
       5. Розв’язати то оформити розв’язання у робочому зошиті 10 задач з логічним навантаженням за підручниками з математики для 3-4 класів початкової школи (М. В. Богданович).
Категория: Мои файлы | Добавил: Tanya
Просмотров: 4475 | Загрузок: 0 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024Сделать бесплатный сайт с uCoz