Tanya | Дата: Воскресенье, 30.01.2011, 10:10 | Сообщение # 1 |
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 4
Статус: Offline
| Педагогічні наукові дослідження та методичний доробок вчителів початкових класів вносять суттєві зміни в організацію процесу навчання математики молодших школярів. Підвищення якості математичної освіти йде шляхом розробки цілей навчання, які відповідають процесам гуманізації початкової математичної освіти та упровадження особистісно орієнтованої освіти. Висловіть свою думку щодо: взаємовпливу новітніх досліджень педагогічної науки з методичним забезпеченням початкового курсу математики; співвідношення змісту математичної освіти у початкових класах з методами навчання; роль і місце позакласної роботи з математики; вимоги до наочності з математики у початкових класах тощо.
|
|
| |