Tanya | Дата: Воскресенье, 30.01.2011, 09:52 | Сообщение # 1 |
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 4
Статус: Offline
| Методи навчання математики у початкових класах мають три класифікації: за способом одержання навчальної інформації; за способом взаємодії вчителя та учнів; за рівнем пізнавальної самостійності молодших школярів. Яким методам надаєте перевагу Ви? Висловіть свою думку.
|
|
| |
Alenka | Дата: Воскресенье, 13.01.2013, 13:16 | Сообщение # 2 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Offline
| При виборі методу навчання на уроках математики у початкових класах потрібно насамперед звернути увагу на розумовий запас знань (здібності) всього класу, а також на рівень методичної майстерності самого педагога. Я надаю перевагу методам за способом взаємодії вчителя та учнів. На мою думку ці методи будуть найефективнішими.
|
|
| |
Надюшка | Дата: Среда, 16.01.2013, 00:21 | Сообщение # 3 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Offline
| При виборі методу навчання на уроках математики у початкових класах Я вважаю що самим найефективнішим методом є взаємодія учителя з учнем.
|
|
| |
eleonor | Дата: Пятница, 12.04.2013, 19:16 | Сообщение # 4 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| На мою думку провідним критерієм в методиці навчання математики є взаємодія вчителя та учнів, адже лише взаємодопомога та взаємодія можуть ефективно впливати на рівень навчальних досягнень школярів. Коли вчитель знає психологічні особливості дітей, детально визначив їх рівень ЗУН, то він буде підбирати різнотипні, ефективні та посильні завдання. Також принцип пізнавальної самостійності молодших школярів є ефективним в навчанні математики. Якщо учня зацікавити, пояснити необхідність математики в житті, уроки проводити насичені та цікаві, то школяр буде проявляти інтерес та прагнути самостійно пізнавати математичні ази. З власного досвіду знаю, що учні початкових класів дуже люблять самостійно складати математичні казки, логічні задачки, цікаві задачки для своїх однокласників. Отже, принцип взаємодії вчителя і учнів та принцип пізнавальної самостійності молодших школярів- це ті методи, яким я надаю перевагу.
|
|
| |
Katanja | Дата: Суббота, 22.06.2013, 12:53 | Сообщение # 5 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Кожен учитель, користуючись досвідом старших колег, власним досвідом, статтями з газет і журналів, створює свою власну методику викладання навчальних предметів, яка базується на загальних і спеціальних методах. На практиці вчителі інтегрують методи різних груп, утворюючи такі методи навчання, які забезпечують оптимальні шляхи досягнення навчальної мети.
|
|
| |